Sjukstuga!

Lilla Lisa har fått diarré som inte är av denna värld ! Mammas lilla kråka <3... Va bara upp med henne på skötbordet och byta både kläder och blöja ! Inte roligt, så nu måste vi hålla koll på att hon får i sig mat.. Men än så länge får hon i sig 150ml ... Och det är skönt, då får hon i sig vätska iaf !

Fick en fråga om jag alltid kommer klä mina enäggstjejer lika, och det är faktiskt väldigt sällan jag gör det.. Antingen har alla 3 likadana kläder fast i olika stuk eller så har dem olika kläder alla 3 :-), just pågrund av att jag vill påpeka att även fast enäggstjejerna är lika så är dem två olika individer !



Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Sötnosarna :) Hur gamla är dom nu?

2012-03-13 @ 15:58:56
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: linda!

Den frågan får jag på mina killar oxå. Brukar svara att dom är ju som två personer så oftast har dom olika :-)

Är dina enäggs lika? Ser du skillnad?

2012-03-13 @ 16:56:13
URL: http://asomilinda.bloggplatsen.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback