ACCE

Igår tog jag faktiskt lite egentid, och bara åkte iväg och umgicks med folk och helt enkelt bara var, även fast jag hade tjejerna i tankarna hela tiden, och sådan otrolig ångest så visste jag att när dom slog upp sina små ögonen på morgonen så kommer jag vara där igen..

Jag fick följa med lillebror på raggarfest inne i Enköping. Det var ACCE som hade fest på motorgården inne i Enköping.. Fast jag hare svårt och slappna av, så var det faktiskt det roligaste jag har gjort på mycket mycket länge..
Strax innan vi åkte hem kom det fram en tjej och började prata med mig om flickorna, det är rätt kul att folk faktiskt känner igen en sådär och vågar komma fram och prata.. Hatar såna som går bakom ryggen och viskar, som tror att man inte hör.. Ajjabajja ! Vill ni veta något, kom fram och prata.. Jag bits inte :-)

Nu har två av mina flickor tagit morgon iaf så nu har dom fått kläder och frukost i sig, så nu ska vi väl ligga här och nysa en stund :-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Skönt för dig att komma ut lite och bara vara för en kväll :)

2012-05-20 @ 16:28:40
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: mikkiz

Bor du i enköping ? :O



Dina tjejer e så otroligt söta !

2012-05-21 @ 03:14:49
URL: http://mikkizprinsessaa.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback