Babymobiler

Lisa och Louise fick babymobiler till sina sängar ifrån sin gudmor, otroligt söta.. Små fiskar som tittar rakt ner och fångar dom med blicken.. Dom älskade att titta på dom innan dom väl somnade i sött i sina sängar nu på eftermiddagen ..

Vi tog oss en sväng till uppsala idag för att köpa en arm och en speldosa till babymobilerna så man fick upp dom i sängarna..
Sen går man där och kikar runt och drömmer sig bort om allt man vill köpa till dom.. Tänk den dagen dom börjar leka med sina leksaker, gud va roligt allt kommer bli då.. Men såklart, med varje ålder kommer ju ett annat typ av ansvar, och dom blir genast mera vakna ..

Men även fast det blir jobbigare med tiden, så ser jag fram otroligt mycket att få se deras små framsteg :-)



Kommentarer
Postat av: Sara Elisabeth Norberg

Det är helt underbart att se sina små få sin egna lilla personlighet, fast det kan va jobbigt med dottern i bland så skulle jag aldrig byta bort det mot nått. Hon är min prinsessa å hon har blivit så fin. Min lilla prins är mitt allt med, nu så väntar jag på att han ska börja krypa å säga sitt första ord =0)

2012-05-06 @ 20:05:51
URL: http://sahara1983.blogspot.com/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback