Ibland så

Ibland skulle jag bara vilja skrika ur mig allting som ligger i kroppen.. Men istället för att göra det .. Så bara flyter man med, och låter dagarna komma som dom kommer..

Idag har det varit en känslomässig dag, den har varit både uppåt och neråt..
Min morbrors fru har varit här hela dagen pga mycket jobbiga händelser inom hennes familj, och jag förstår henne.. Livet är bra orättvist..

På onsdag är det dags för återbesök på NEO igen, har varit uppehåll ett tag, men nu är det dags igen.. Då ska vi dit och träffa läkare och sjukgymnast och se så att flickornas utveckling går som den ska ! :-)

Annars händer det inte så mycket mera i vårat liv.. Flickorna växer så det knakar, och det gör jag med känns det som, dock i fel riktning.. Så det måste jag göra något åt.. Mera promenader och mindre gosaker.. Men ack så gott det är med en eller två kanske tre fikapauser mitt på dagen när barnen sover ;-)

Någon som har lust att sponsra mig med en trillingvagn ? Mina oerhört 'tjocka' små bebisar får inte plats i min 'jätte stora' tvillingvagn längre.. Så den måste säljas, och en ny vagn måste inhandlas :-( Ack och ve! Ingenting ska vara lätt :-P


Kommentarer
Postat av: Jennie

http://www.orstadius.com/trillingforeningen/rabatt.html Där har dom lite rabatter för dom med trillingar, på barnklädesbutiker,barnvagnsbutiker osv :)

2012-05-28 @ 21:43:58
Postat av: Patricia

Ska prata med rasmus mamma om numret till dom som hade trillingar, så kan man hoppas att dom kanske har någon :)

2012-05-29 @ 00:29:47


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback