Mina små <3

Det är mycket prat om mina små flickor, och att jag lovade mig själv att inte göra detta till en typisk mammablogg om hur pluttigulligt det är med barn..

Men jag kan inte hjälpa det, mina barn är mitt allt.. och jag kan gå igenom eld och vatten för deras skull.. Allt för att just dom ska ha det bra.. Och tankarna om mig själv och mina 'problem' är som bortblåsta.. Det finns inte där, det enda som snurrar i mitt huvud är hur jag ska få dom att må bra, hur jag ska få dom att le.. Och framförallt hur ska jag få dom att uppskatta livet..

Allting kretsar kring mina barn, och mitt liv finns inte längre.. Man glömmer lite bort vem man var innan man fick barn, och man lär sig uppskatta det allra minsta lilla i livet..


Idag var det BVC som gällde, och herre min ge vad mina flickor gör mig stolta.. Jag blir nästan tårögd när jag är där, det måste alltså betyda att jag gör ett superjobb som mamma!


Lova när hon föddes : 1360g idag väger hon 3755g
Louise när hon föddes: 1385g, idag väger hon 3700g
Lisa när hon föddes: 2040g, idag väger hon 4760g

Det, de får mitt hjärta att brinna utav glädje, och faktiskt se fram emot morgondagen! <3

Kommentarer
Postat av: Mica

Tänkte bara fråga; Får man mer föräldrardagar när man får trillingar eller är det samma för alla?:)



Förövrigt tycker jag att du gör ett grymt jobb! Verkar vara en fantastisk mamma:)

2012-05-15 @ 08:09:05
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till bönan och limpan

Kul att de väger ungefär lika mkt som böna när hon va nyfödd;)3765 g:)

2012-05-16 @ 12:50:19
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback