Öppna förskolan !

Idag packade jag in min trio i bilen och åkte ner till öppna förskolan i grillby tillsammans med min lillebror och hans dotter :-), det var väldigt mysigt och bra stämning, mina barn stormtrivdes och njöt som fiskar i vattnet.. Det syndes på Lisa att hon tyckte det var lite småtråkigt att hon inte kom någonstans, utan bara låg där hon låg.. Så hon och lova kommer nog vara tidiga med att krypa..
Louise tyckte där emot att det var mycket tryggare i mammas knä, så hon satt med mig mesta dels och inspekterade när dom andra barnen fot runt som yrväder på golvet :-)

Det måste verkligen göras igen, för oj så roligt det var :-)


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback