Resumé

Försöka resumera den här dagen så gott det går utan att det ska låta långtråkigt..

Kl 06.00 tyckte Lisa absolut att det var dags att ta morgon, så det var bara för mig att vackert kliva upp utan klagomål till högre uppsatta positioner !
Så vi gick upp, och hon fick frukost sen låg vi i soffan och myste någon timme innan hon började bli trött igen.. Så gick in och la henne i sängen, sen gick jag och la mig på soffan och somnade till vakna med the voice i ca 1h till innan Louise ville komma upp igen och ha frukost och byta till kläder :-)..

Sen avlöste dom varandra om vart annat, jag fick väl frukost i mig vid ca 09.30 sedan var det bara packa in alla barnen i bilen för att åka och handla, har hört att det är ett dumt ont att göra sånt när man inte har någon mat hemma till barnen, och sen kom ju faktiskt barnbidraget idag också :-)..

Sen åkte vi hem, jag gjorde ordning lunch till familjen och mina barn fick mat sedan sov dom middag, då passade jag på att slänga ihop en sockerkaka lite halvslaffsigt eftersom det skulle komma fika besök, sedan började det om vid 3 igen.. Sen var det dags för middag, för övriga familjen, så jag gjorde ordning kokt torsk med potatis, sen vaknade barnen vid 5, strax innan 18 gjorde jag ordning dom för sängen, sen började helvetet..

Lisa skrek oavbrutet i 2 1/2h.. Sen somnade hon ! Det va jobbiga 2 1/2h.. Jätte jobbiga, mammahjärtat blöder i såna tillfällen..

Nu ska jag krypa ner till kojs och sluta mina ögon !

Sov så gott allihopa :-) imorgon ska vi på loppis/tårtkalas i grannbyn, det ska bli roligt .. :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sigge skrek varje dag i 3 månader, 3 timmar per gång. Det är jobbigt när det blir så...

2012-05-21 @ 11:23:12


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback