Svar på fråga

Hejsan !
Va roligt att du följer min blogg, och faktiskt finner den intressant :-), gör mig jätte glad ..

Detta med korrigerat och okorrigerat...

Mina barn är 4månader okorrigerat, men bara 2månader korrigerat.. Kroppsmässigt och vissa utvecklingsmoment är dom bara 2månader.. Så sitta är det ett litet tag kvar tills dom kan göra, att dom får den där stabiliteten i ryggen.. Det börjar komma, och man märker mer och mer hur starkare dom blir, orkar mera, mera uthålliga och mera vakna :-)..

Det man ska göra är att lyssna till individen själv, jag har testat lite med smakportioner, men mer än så är det inte.. Deras 4månaders dag fick dom smaka gröt alla 3 och älskade det, sen får man ta det lugnt en stund för att tänka på deras magar och tänka på att dom faktiskt inte är utvecklade som en 4månsders än..

Allting handlar om varje individ just nu, som Lisa hon ligger lite längre i både vikt och längd, medans både lova och Louise vänder sig från mage till rygg ( och snart tvärt om också ), så gör inte Lisa det alls.. Så det handlar om att lyssna till varje individ, och inte få panik 'bara för att dom andra kan'

Hoppas du fick svar på din fråga :-)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för du svarade:) Nu vart jag klokare iallafall:)

2012-05-24 @ 13:42:34


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback