Tiden går fort

Idag blir mina änglar 4månader ! Ohyggligt vad tiden går fort <3


Kommentarer
Postat av: BlogTools

Hej!



Vill du ha en mer framgångsrik blogg? Behöver du en knuff i rätt riktning?

Besök våran blogg på http://blogtools.blogg.se och se vad vi har att erbjuda dig nu under våran lansering.



Ha en toppendag!

/BlogTools

2012-05-21 @ 12:37:06
URL: http://blogtools.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Har följt din blogg ett tag nu:) Måste säga att dina barn är jätte söta:) och att du verkligen gör ett bra jobb med 3 ungar! ;) Men jag har en fråga som jag funderat på länge, och du kanske vet;) När barn föds förtidigt, så pratar man ju om korrigerad ålder och okorrigerad ålder. Hur funkar det då med smakpotioner nu när dina tjejer är 4 månader, och när de lär sig sitta och sådant:p Jag hoppas du förstår vad jag menar, det vart lite snurrigt! Skyller på trötthet/ En mamma med 1 barn;)

2012-05-23 @ 20:38:43
Postat av: M

Jag förstår att den här frågan kan kännas långt bort...men tror du att du i framtiden kommer vilja ha fler barn? Eller känner du att tre är nog?:P

2012-05-24 @ 19:20:39


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback