En hel dag

Efter en hel dag med klängande ungar så vill man bara få andas ut ! Iallafall jag, jag har svårt för folk som ska klänga på mig & ligga nära.. Har liksom inte fått varit ifred på hela dagen & när kvällen väl kommer då vill man bara få breda ut sig & andas ! Vilket resulterar i att jag & John har väldigt lite kvalitetstid tillsammans, där vi arbetar tillsammans & umgås .. Det brukar vara så att han sitter vid datorn & jag vid tv'n eller så tittar vi båda på tv'n.. Vilket kan vara mysigt också många gånger...

Men idag hade vi riktig kvalitetstid ! Vi umgicks med varandra & byggde ett pepparkakshus ! Gud så roligt det var :-)

Här har ni reslutatet, vart det bra?


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ser jättefint ut :)

2012-11-26 @ 12:43:04
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Madde

Ah, blev sugen på att göra sånt nu också, bygga pepparkaks hus alltså.. :) får se när man gör det!

2012-11-26 @ 13:27:30
Postat av: Emma

mysigt med pappakshus bak:)

2012-11-27 @ 20:41:24
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback