Gymmet

Igår vart det en vända på gymmet ! 4dagar i veckan *pust*.. Men det börjar kännas bättre..

Igår va det crosstrainer & löpband som gällde. Dock va det KNÖKAT (!!!) på gymmet så man fick gott vänta & använda sig av uppvärmingsmaskinerna (får bara användas i 10min)..

Men det gick ändå ! :-)
Känns i magen & bröstmusklerna idag & det blir en vända idag också.. Sen på torsdag är det VILO DAG !! Va konstigt det kommer kännas ..

Man får rodda med barnvakt på kvällarna, men det går.. Eftersom barnen sover för natten när jag åker iväg & tränar så är det inte några större ansträngningar som behöver göras :-)..

Idag är det nedre delen av kroppen som ska tränas!! Dag 3/4 (den här veckan !)

Måste också säga, Lisa har fått sin första tand :-) jag är en sådan stolt mamma, helt plötsligt va den bara där.. Det märks dock på hennes humör.. Huva va tjurig hon kan vara, men det förstår jag om hon har ont <3 mammas prinsessa !!


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback