Prematur

Idag är det prematurdagen !
Jag är glad att mina 3 flickor va starka flickor, dom va visserligen inte så små & föddes inte jätte förtidigt.. Men det ger inga som helst garantier..
Ingen visste hur illa det va med dom när det bestämdes att dom skulle plockas ut.. Det va dom jobbigaste 24h, samtidigt att de va så underbart när de va över..
Jag va så glad att ha dom hos mig, samtidigt som jag va livrädd !

Nu har mina prinsessor funnits hos mig i snart 10månader & jag njuter, njuter varje dag jag får snoza dom i nacken eller bara få säga att jag älskar dom !
Det är dom som får mig att orka <3..


Jag skänker mina största tankar till alla prematurer som har lämnat oss, men även som kämpar.. Även dom som har kämpat & överlevt kampen !

Den största kramen jag har till alla prematurföräldrar som finns där ute.. Man känner sig som världens minsta i det som egentligen ska vara ett inferno av lyckorus.. Tillsammans är man starkare ! <3

Jag tycker man ska köpa prematurbandets pins för att stödja prematurfonden, som gör att forskningen kan utvecklas ännu mera inom prematurbarn ! <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, jag missade helt prematurdagen, har faktiskt aldrig hört talas om den. Konstigt nog :( Vilken vecka föddes dina flickor i och vad gjorde att de kom tidigare? Du behöver inte svara om du inte vill. :)

2012-11-18 @ 15:42:50
URL: http://erikaengblom.blogg.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag har aldrig hört talas om prematurdagen, men ska absolut minnas den då min son själv höll på bli en prematur.. Men tack och lov så lyckades man stoppa förlossningen alla gånger den gick igång :)

2012-11-19 @ 20:55:38
URL: http://dolphin.blogg.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback