Sjukstuga

I snart 3 veckor har vi haft konstant sjukstuga här hemma, magsjukan har avlöst varandra & nu när den väl är över efter 3 veckors helvete så börjar rinnande näsor & hostiga nätter istället .. Har jag någonsin berättat att jag verkligen hatar den här årstiden ?

Men mina tappra flickor kämpar på ! Mina änglar har också börjat gå med Gåvagn (lagt upp filmer).. Är så otroligt stolt över dom, bara lova som inte alls finner intresset med att gå, hon åker hellre med ! Dom förgyller verkligen mina dagar, vad skulle jag göra utan dom!?

Idag va jag på gymmet, märktes verkligen i kroppen att man inte fått någon sömn... Men jag gjorde mitt bästa, vet att jag kan prestera bättre, men jag gjorde verkligen så gott jag kunde ! :-)



Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback