Barnfri kväll

Nu är vi hemma efter en otroligt mysig kväll.. Detta behövdes, man uppskattar det lilla.. Även fast jag saknade mina barn otroligt mycket.. Så va det skönt att få lite kvalitetstid med min karl <3

Vi gick & åt en underbar middag tillsammans, för att sedan gå & se biofilmen 'Ted'.. Jag ville egentligen se paranormal activity 4, men jag tror min karl va liiiiite harig.. så det vart Ted istället..

Såna här små stunder, även fast det bara är för någon timme, får mig att uppskatta mina barn ännu mera !

Fy vad jag älskar min familj !

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men nu har jag missat något, har du skaffat dig en karl? :D

Svar: Haha ja! Jag har ju det .. Vi har dejtat ett tag & gick ut med det officilet någon gång i juli/augusti :-P
livetihelhet.blogg.se

2012-10-20 @ 01:19:49
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men hoppsan, så himla roligt! Grattis, eller vad man ska säga haha.. :D Vad glad jag blir för din skull!

Svar: Tack så jätte mycket, vi har varit tillsammans ett tag :-), men gick ut med det 'offentligt' för ett litet tag sen bara :-)
livetihelhet.blogg.se

2012-10-21 @ 11:00:39
URL: http://dolphin.blogg.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback