Ang vagnen

Dom flesta undrar över hur framkomligheten med vagnen är, & jag kan väl säga att det är ingen vagn man gå med i lilla Enköping & shoppar med precis.. Utan man får ta sig till gallerior & stormarknader för att ha en chans att nästan komma in överallt ! :-)

Vagnen är fruktansvärt lättmanövrerad & även jag som bara är 160cm lång kan lätt styra vagnen & manövrera den utan att behöva göra några större ansträngningar.. Det enda negativa (som gäller dom flesta trillingvagnarna) är att det inte finns bakåtvända.. Bara framåt, jag vill egentligen inte vända barnen framåt än, men jag har inte så mycket val.. Dom trivs med det & jag får nöja mig med det :-)


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback