Ännu en gång

Idag blir världens underbaraste lilla trio 8månader gamla.. Tiden bara fullkomligt springer iväg ! Känns som man inte alls hinner med..

Dom kan massor nu, jag kommer va gråhårig innan min 24års dag brukar jag säga !

Lova kan: Åla, vända sig från rygg till mage & tillbaka till rygg igen, två hands grepp, ta tag i sina fötter, gå upp i krypställning..

Louise kan: Åla, vända Sig från rygg till mage & tillbaka till rygg igen, två handgrepp, ta tag i sina fötter, gå upp i krypställning, nästan sitta själv..

Lisa kan: Åla, vända sig från rygg till mage & tillbaka, två handsgrepp, ta tag i sina fötter, gå upp i krypställning, sitta själv, nästan gå från krypläge till sittande läge, gå från sittande läge till krypläge !

Mina bebisar börjar bli stora nu,

Mamma älskar er <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback