Skrutt

Mina skruttisar ! Fast dom är inte så små längre, 21 september blir dom 8månader okorr & 6månader korr, tänk va tiden går fort ..

Vi har bott själva i 3månader, tiden bara fullkomligt rusar iväg .. :-)
Satt & funderade igår vad jag ska köpa i julklapp åt mina små kråkungar, då slog det mig att mindre än en månad efter julafton så fyller dom små prinsessorna 1år.. Så jag tänker vara ute i god tid & köpa julklappar & födelsedagspresenter ! :-)
Mina små älsklingar, tänk va tiden går .. <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie-mamma till Nellie.

Dom är ju för söta dina små flickor! :) tiden går så fort!

En fråga: Har flickorna någon kontakt alls med sin pappa?

Svar: Tack så jätte mycket!
Ang deras biologiska pappa har jag valt att inte ta upp honom i bloggen,men dom har ingen kontakt med honom..
livetihelhet.blogg.se

2012-09-06 @ 21:07:05
Postat av: sargit

hihii... jag är faktiskt klar med både julklappar och födelsedagspresenter till alla barnen redan...
Har ju själv tajmat in det bra med twinsens födelsedag 1 jan och lilltrollets 20 jan, så tänkte vara ute i god tid då det går ju en del pengar ändå vid den tiden på året ;-)
Kan eventuellt slinka ner något smått till dem lite närmare men jag passade på att handla i somras då jag hittade saker på rea bland annat :-)

Ja tiden går onekligen fort fram, lite för fort ibland kan jag känna...

2012-09-06 @ 23:58:09
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback