Tack du underbara !

Allt det här, kommer från en person jag aldrig har träffat, aldrig sätt varken på bild eller irl, inte heller pratat med mer än på mail.. Allt detta fick mina flickor för att hon läser min blogg & tyckte vi va värda det här.. Allt detta.. Jag sitter seriöst & gråter över hur givmilda & underbara människor det finns i världen ! Jag tror på karma ! Är man snäll mot någon, så är någon annan snäll tillbaka.. Som filmen 'pay it forward' ! Tack du underbara människa som jag inte vet vem det är mer än ett namn på ett papper & en mailadress i min mail ! Du anar inte hur mycket det här betyder för oss ! Tack <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att du gillade det! Jag hoppas det passar :)! Chansade lite på allt! Ville bara hjälpa med något till er <3

Ni förtjänar det tusen gånger om!!

Skylten fÅr du inte se som något nerdverderande utan som en affirmations skylt du kan titta på när det är svårt <3 och tänka att det finns folk som gärna hjälper till!

Många Kramar

2012-09-14 @ 17:53:42
Postat av: Emma

gud vad generöst och snällt:) Världen är inte rik på sådana människor! Dom ska vi ta vara på!

2012-09-15 @ 09:02:07
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men gud vad det finns snälla människor här i världen.. Det är helt otroligt! Man blir så rörd och glädjetårarna kommer.. Nu när jag bröt foten så hade jag en läsare som skickade ett litet trösta-paket, och det värmer så otroligt mycket :)

2012-09-15 @ 21:30:55
URL: http://dolphin.blogg.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback