Väder & vind

Efter besöket på VC idag med lilla Lisa, så trotsade jag & flickorna både väder & vind.. Jag kände att jag behövde gå av mig lite aggressioner ...

Så jag klädde på dom & packade ner dom i vagnen.. Sedan tog vi en liten sväng här på bygden, sedan gick vi in till min mormor & morfar & tog oss en liten fika..

Lisa började rossla nu på eftermiddagen igen, stackars mammas ängel <3...
Så lite frisk luft gjorde nog gott för henne ..

Nu väntar vi bara på John, sen ska vi åka till Uppsala & hämta ut astmamedicin till min ängel, så hon slipper lida <3

Jag säger bara en sak : sjukvården: Fuck off ...


Kommentarer
Postat av: Annika

Gud dom är så söta dina små flickor! =)

2012-09-18 @ 10:50:17
URL: http://starofdarkness.bloggplatsen.se
Postat av: Mariah, mamma till Cornelia.

Vad sa vc om lillan?

2012-09-18 @ 19:12:33
URL: http://maravilloso.blogg.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback