Julstress

Känner att de var alldeles för länge sedan jag skrev ett inlägg här & det går bara längre & längre mellan gångerna.
Man hinner inte med, inte att tänka, inte att göra & knappt att andas........Hur gör man?
Dessa ''storbloggare'' som har barn & ändå hinner med både blogg & vardag! Jag är imponerad..
 
Sak samma.
 
Nu är de JULSTRESS, med stora bokstäver här hemma. På Tisdag är det julafton & där emellan ska det hinnas med en väldans massa.
Imorgon kommer hela tjocka släkten på min mammas sida hit & ska ha jul/adventsfika. Ska bli supermysigt då de var så länge sedan man träffade alla.
Meeeeeeeeen de blir så mycket folk *ZzzZzz*. Kommer nog somna gott på kvällen iaf!
 
Barnen har ramlat in i någon HEMSK 2år's trots.. Jag klarar inte av den. Det är som att de växer bomull i öronen på dom, dom hör absolut ingeeenting....
Gör allt man inte får & lite där till, men jag antar att det tillhör själva charmen med alla åldrar (Som man jämt & ständigt får höra)..
 
Tänk.. Dom fyller 2år om mindre än 1 månad.. 2 HEEELA år.. Vart tog tiden vägen?
Känner att jag inte riktigt hinner med & pratar gör dom, på både in & utandning..
Rätt skönt när dom somnar för nattne.. Då är kroppen rätt mör ;-)
 
Nej, nu känner jag att de bara blir massa svammel här! Nu ska jag sova..
 
Godnatt med er!
 
 

Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback