Fort

Tiden går så otroligt fort..


Kommentarer
Postat av: Samira

Hejsan! Jag skriver ett projektarbete om unga mammor som blir gravida och väljer att behålla barnet även fast pappan inte vill, har du varit i den situation?

Svar: Hejsan..Jag har aldrig varit i den situationen att jag behöll emot pappans vilja, utan han valde själv också att behålla, men lämnade oss när barnen var lite drygt 2månader gamla
livetihelhet.blogg.se

2013-02-25 @ 10:43:42
Postat av: Anna

Varför säger du "gå" upprepade gånger i filmen?

Svar: För att min dotter hellre springer än går.. Vilket jag påpekar till henne att hon ska gå istället för att springa..
livetihelhet.blogg.se

2013-04-09 @ 10:48:05


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback