Mycket

Mycket har hänt sen sist jag skrev! Känns som man aldrig får tiden till att sätta sig ner & skriva ett vettigt inlägg om allting som har hänt ..

Men nu ska jag skriva några rader tänkte jag ..
Vi har varit på NEO-barn kliniken & gjort en 'besiktning' på barnen med en barnläkare, två sköterskor & två sjukgymnaster.. Gick igenom utan anmärkningar ! Så glad jag blev .. Dom rör sig & kan precis det dom ska för sin ålder, kändes ännu bättre att Lisa har börjat gå (hon går ännu mera nu, mer än vad hon kryper) & briljerade stolt med det uppe på NEO :-)..

Vikter & längder vart helt klart godkända & börjar ta ikapp sin 'normala' ålder så att säga .. *stolt mamma*..

Som jag skrev har Lisa börjat gå.. Går & går & går.. Hela tiden, reser sig direkt ifrån golvet ect.. Vilket har smittat av sig på Louise så hon har också börjat resa sig direkt ifrån golvet & tar ca 3-4steg .. :-) *ännu stoltare mamma*..

Det börjar nalkas vår (hoppas jag).. & vi har stora planer på gång (vad får ni veta senare)...
Nu ska jag dra täcket över huvudet innan mat & sov klockan ringer kl 06 imorgon bitti <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback