1års kalas

Här hemma värmer vi upp nu för 1års kalas.. Imorgon ska vi ha kalas för dom små prinsessorna & det ska bli så otroligt mysigt :-)..

Min morbror ska baka deras tårta & jag har köpt massa ballonger ;-).. Köpte även papptallrikar & plastmuggar för att slippa all disk (ja jag är lat) ;-)..

Så igår bar det av till Ica Maxi & handlades fikabröd i alla dess former & idag ska jag stor-städa.. Min mamma & min kusin kommer hit & ska hjälpa mig med diverse städning & med barnen faktiskt :-)..

Men igår när jag va på Ica Maxi hittade jag lite annat skoj också som fick följa med hem :-)... (Lägger in bilder).. Saknar färg i mitt kök, så några färgklickar fick följa med hem!! Man blir så otroligt glad av färger när det är så tråkigt väder ute .. Jag vill ha sommar NU..

Har även haft massa utelek med barnen i snön, vissa dagar va det uppskattat, andra inte.. Beror alldeles på vad dom är på för humör faktiskt :-)..

Nu ska jag fortsätta mina bestyr här hemma :-)
Kommer uppdatera om deras första födelsedagskalas sen ! :-)

Ha en toppen helg ...


Kommentarer
Postat av: LILITH - boktokig mamma med Borderline

Haha jag kör alltid med papptallrikar när det är kalas. Det blir tillräckligt med disk ändå.

2013-01-20 @ 19:11:51
URL: http://lilith.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback