Nyår

Hoppas ni hade ett underbart nyår, det hade iallafall jag.. & kunde inte önska mig ett bättre avslut & början på det nya året..

Först avnjöt vi en härlig 3-rätters hemma hos min morbror..
Förrätt var: toast med rom, lökröra & avokado

Huvudrätt: ugnsstekt oxfilé med bakpotatis & rödvinsås..

Efterätt: Marängswish & givetvis dukades det fram både chips & godis ..

Att man inte rullade där ifrån var ett under ;-)...

Vi har hemma ca. 22.00 & barnen va inte svårsövda.. Men dom höll humöret uppe hela kvällen ! Helt underbart..

Sedan satte sig jag & John i soffan & tittade på film & vi 12-slaget gick vi ut & njöt av de fina ljusspelet på himmelen..
Sen va det bara att gå & sova :-)..

Klockan 09.30 vaknade barnen, kan tänka mig att dom va helt slut efter allt nyårsfirande, men dom vaknade iallafall inte av alla raketer vilket va skönt ...


Nu önskar jag er alla ett riktigt härligt nytt år! & ta vara på dagarna ni har med varandra.. <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback