Skynda fynda

Har ett företag som följer mig på instagram (Trillingmamma heter jag där), som heter Sagor och ting..
Dom hade en liten överasskning åt mig fick jag en komentar i min blogg & det var inte vilken överasskning som helst.
 
Det va ett par moccaniser som dom hade åt mig, eftersom flickorna fyller 1år om 2 veckor så fick dom en födelsedagspresent av Sagor och ting!
Det tackar jag väldigt mycket för i flickornas vägnar.. Så nu ska jag sätta mig ner & beställa ett par tänkte jag, måste ju passa på.. :-)
 
Måste även passa på att berätta att sagor och ting har utförsäljning.. Dvs 'Ut med det gamla, in med det nya', så passa på att fynda lite den här veckan medans det finns kvar.. Kan tänka mig att saker & ting går åt ganska snabbt eftersom det är 50% på massa produkter! Så, skynda skynda..
 
Annars händer det nog inte så mycket idag, ska iväg till gymmet ikväll & pumpa lite tänkte jag.. Eller ah, det blir ett baspass istället för ren styrketräning.. Får se om kordinationen är på topp ;-)..
 
 
Om ni klickar på bilden nedanför så kommer ni direkt till deras hemsida! Skynda Skynda :-)
 
 

Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback