Träning

Så underbart att ha kommit igång med träningen igen efter juluppehållet.. Har även införskaffat mig nya träningskläder & skor ! :-)
Igår va vi på Erikslund & kikade runt.. Det enda köpcentret vi kan gå runt i med vagnen, annars är det för små hissar i dom flesta köpcentrumen, vilket är jätte tråkigt..
Men man lär sig ganska snabbt när man har en vagn som är 1,24m bred..

Just nu ligger jag & kikar på tv & ska snart gå & plocka upp mina vilddjur som kommer vakna när som :-)

Hoppas ni har en underbar dag & tar vara på det fina vädret ute :-)

Måste även visa en bild på en av mina sötnosar, fyndade en one piece igår på en köp & säljsida på FB ! Kan verkligen rekommendera såna.. Många fynd kan man göra där, som denna 50:- & knappt använd :-) jag är mycket nöjd :-)..


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback