Ang min röst

Har fått en del kommentarer här på bloggen ang min röst (föregående inlägg där Lova ropar 'pappa' & jag säger att han är i Tyskland) - de är inlägger jag hänvisar detta till..

Mina barn vet när jag är arg & inte arg .. Jag kanske låter arg på filmen, men jag är långt ifrån arg .. Jag låter sådär & det är ingenting jag kan ändra på, hade hon vetat/reagerat på att jag va arg så hade hon slutat ropa & inte sätt det som en 'lek' som hon gjorde nu..

Att hon inte förstår, det hajar jag också.. Hon är 1 år & 4månader.. Det är inte så att jag begär att hon ska vara ett geni, men det behöver inte betyda att jag måste prata med bebisröst åt henne hela tiden, nu har jag förvisso Aldrig gjort så utan bara använt mig av min egen röst & inte gjort till den på något sätt ..


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback