produktiv dag..

idag har vi varit duktiga (tycker jag iaf..)
i vanlig ordning kommer Lova in kl 06.00 för att väcka oss & få sin välling.. sen vill hon gå upp..
sedan när barnen sov förmiddag, så passade jag på att gå ut & riva i rabatterna.. Innan barnen vakna så förberedde jag lunchen & sedan kom mormor som hade handlat blomjord åt mig så jag kunde lägga i den nyrensade rabatten..

sedan fick mormor vara barnvakt en liten stund så jag fick klippa gräsmattan (John är & klättrar, så han vet ingenting än).. hoppas han blir glatt överraskad ! :-D

har även vattnat vår nysådda gräsplätt ett x antal gånger idag..


så nu har barnen stupat i säng & jag ligger även på sängen & vilar lite innan jag ska fortsätta med lite sysslor..



Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback