bm och v25+0

Idag har vi vandat in i en ny vecka, så nu är vi i v25+0.. Tiden går otroligt fort, vilket känns jätte skrämmande, men endå väldigt roligt..

Ska bli så skönt att bli av med den här stora kanonkulan på magen så man får sova normalt och inte som något jävla offer.. Måste se mycket roligt ut när jag sover på nätterna, man känner sig en aningen skev sådär..

Idag var jag och mamma hos BM och tog prover och sådär, allting ser jätte bra ut.. T.om. urinprovet var helt blankt vilket jag inte trodde, men vart glatt överasskad när hon kom in och sa att urinprovet var blankt..

Lyssnade även på flickornas hjärtljud, och det såg jätte bra ut.. Hon tyckte dock inte om att jag inte har gått upp så mycket i vikt, utan vill att jag ska lägga på mig lite mera, varför vet jag inte.. Men vid inskrivningen vägde jag 65kg och idag vägde jag 71.7 kg, så har inte gått upp jätte jätte mycket i vikt, men iaf litegranna..


Lisa: 160 slag/min
Louise: 150 slag/min
Lova: 142 slag/min

Och, även idag mätte vi SF måttet.. Det var lite smått roligt att se, jag ligger iaf väldigt långt över min kurva.. Men jag är inte förvånad för jag är mycket större än vad en enbarnsföderska är i min vecka.. Haha

SF-Mått: 36cm


Snön har även kommit för att stanna nu, helt hemskt kan jag tycka.. Tycker inte alls om snö och rusk och slask.. Enda posetiva är väl att det bli lite ljusare ute istället för de här mörka och gråa skiten..
Annars är snö bara ursch ursch ursch!




V25+0


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ja du, det var inget litet SF-mått det hehe.. Tror jag låg på 36 cm när jag var i vecka 33 eller 34, och då låg jag över min kurva haha. Undra vad måttet skulle ligga på OM du skulle och fick gå tiden ut? :P

2011-12-07 @ 13:34:12
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh va häftigt att ha tre bebisar i magen, grattis!! Måste kännas otroligt häftigt, samtidigt förstår jag om du är orolig. Dett var jag och jag hade bara EN bebis i magen :) Jag håller tummarna och hoppas att flickorna vill stanna i magen några veckor till. Lycka till och hoppas allt går bra :)

2011-12-07 @ 16:41:08
URL: http://malintroya.blogg.se/
Postat av: miia mamma till My

En stor, men fin mage :)

Jag hade 36 i sf mått när ja va i vecka 39 :p

Postat av: kusiiiiiiiiiineeeeeeen

hahaha jag kommer dö när jag blir gravid, ÄLSKAR att sova på mage.. men antar att det inte går så bra när man har den stora grejen på magen! :D



Du är jääättefin kusin!! :) skulle vilja klämma lite på magen! :D

2011-12-07 @ 20:02:19
Postat av: Em

Hur vet du vems hjärta det är som slår?

2011-12-07 @ 20:48:26
Postat av: Elin

Oj vilken mage, fin :) Kul att få trillingar! :) Lite häftigt tycker jag allt!

2011-12-11 @ 19:24:42
URL: http://klaraochjag.blogg.se/
Postat av: jennifer

sjukt imponerad med trillingar! vad häftigt! all lycka till!

2011-12-12 @ 11:16:08
URL: http://jennifermedj.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback