Tisdag

Idag vankas det jobb jobb jobb och åter jobb hela dagen i enda.
Börjar 10 och slutar 19 ikväll, rätt skönt endå att jobba kvällar ibland.
Jobbar Onsdag och Torsdag också, sen är jag ledig Fredag.
Dock jobbar jag helgen, vilket jag hellre hade velat vara ledig. Men man kan inte få allt här i livet.
Ska bli skönt att jobba, och få ordning och reda i ekonomin igen.

Då jag var sjuk 3dagar förra månaden vart inte lönen något sådär att hurra över.

Livet knallar på sin stilla gång, och har väldig huvudvärk just nu.
Men det går nog över till kvällen antar jag. Sover lite oroligt om nätterna, inte sådär jätte bra.
Är som en klubbad säl på morgonen när Fredrik går till jobbet.

På Torsdag kommer även Emelie, tänkte kidnappa henne på Fredagen och ta henne till Brommas nya "Köpcentrum"
Jag och Fredrik va där och knallade runt igår, riktigt fräsch va det.
Något jag kan rekomendera att gå dit. Man får aldrig nog av att springa runt och kika där.


Nej nu kallar arbete igen!

MVH/
Emma

Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback