Torsdag

Sista dagen på veckan, nästan iaf.
Jag jobbar helgen, men de är rätt skönt. Blir att ta det lugnt imorgon och umgås lite med min kära kusin mitt på dagen.

Tankarna snurrar i huvudet, jag fattar inte! Varför egentligen..?
Frågor jag ALDRIG kommer få svar på. Tyvärr..
Även fast vi kanske inte pratat så jätte mycket efter jag flyttade till Stockholm va du endå en väldigt kär vän.
Som sagt, mina tankar går till dina anhöriga och framförallt Ted.. Varför Jonny, varför?

Vila i frid vännen, himmelen har fått tillbaka en underbar ängel.


Imorgon är jag ledig.. Men på Lördag och Söndag vankas det jobb igen.
Imorgon blir det även bio och äta gott med Sebbe, Patten, Emelie, Jag och Fredrik. Underbart, känns som det behövs nu bland allt trauma.

På Onsdag är det tillbaka till tanten och prata lite mera, sen får vi se vart det utvecklas till.


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback