2;dra Advent

Det känns helt sjukt att det faktiskt är 2;dra Advent idag.. Första advent fick jag spendera tillsammans med min älskade pojkvän, men resterande får jag spendera tillsammans med min familj istället.. Även julafton kommer bli utan honom i år, fast det bestämde vi själva eftersom det är ett väldans bestyr att rodda med tre små barn nästa år..

Vi vill inte hålla på att flänga runt en massa utan vill att barnen ska ha en fast punkt att fira julafton på istället.. Då det är mycket lättare för deras mormor/morfar respektive farmor/farfar att ta sig till oss, så bestämde vi att göra så istället..

Igår åkte som sagt Robert till Norge, och första natten var jätte jobbig.. Men jag somnade tillslut, dock blir flickorna väldigt oroliga i magen när dem inte hör hans snarkande.. Så jag vet inte alls hur detta ska gå..
Nedräkning har jag också tills han kommer hem.. Det är 22 dagar kvar tills mitt hjärta kommer hem, ska bli så skönt att få hem honom.. Samtidigt som avståndet kan vara bra för att få känna saknad, eller vad tror ni?

Jag funderar på att ta med mig mamma ikväll, och åka till Litslena kyrka. Det var tydligen julkonsert där ikväll, kan vara väldigt mysigt att åka dit och lyssna på tror jag.
Dock beror det ju alldeles på vilka det är som sjunger, men det kanske är Enköpings kör som sjunger.. Har ingen aning faktiskt..

Vi begav oss också ut igår för att kolla efter julmarknader, tror ni vi hittade några? Nej.. Dock känner jag inte den här myskänslan av att gå på en julmarknad just nu iallafall. Det regnar ju ute, då ska det vara snö.. Även fast jag hatar snö.





Flickorna fick även 3 jättesöta boddys utav sin mormor, dock är det storlek 62 på dem. Så dem får vänta ett litet tag med dem innan dem kan ha dom :-)


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback