Julkonsert

Åååh så underbart det var, och så fint det var och så bra dem sjöng.. Ja, rent ut sagt så är jag jätte glad att vi gick på den där konserten..

Tyvärr fick jag inte sådär jätte bra bilder eftersom dem inte ville ha massa spring i gången, och vi satt jätte långt bak.. Men två bilder fick jag iaf, och det är jag helnöjd med :-)
Det var inte jätte mycket folk, men det var fullsatt iaf, dock gillade nog inte bebisarna deras högaste toner, men det var så fint att en farbror framför oss började gråta.. Haha, så otroligt sött tycker jag.

När jag och mamma kom dit så satte vi oss precis längst ut och ganska långt bak ( Eftersom det redan hade kommit massa människor så var det rätt fullpackat framifrån ), och jag ville inte bli panikkissnödig i kyrkan o trängas bland en massa människor, så längst ut fungerade för min del.
Iallafall..

Sen kom det ett sällskap på uppskattningsvis 4-5st personer som ville sätta sig i våran bänk, absolut tänkte både mamma och jag. Så vi ställde oss upp och släppte in dem, då säger en av herrarna i det sällskapet 'Jag lider med dig' och tittar på min mage.. Jaha tänkte jag? Gör det då, för det gör inte jag.. Haha..

Sedan när kören satte igång och började sjunga så sprätte bebisarna med allt dem hade där inne och jag kände mig som en stor knölval med svallvågor.. Så jag smekte magen försiktigt för att dem skulle börja lugna ner sig. Då vänder sig en annan herre i samma sällskap bort till den första herren som hade sagt sådär till mig innan och säger: 'Du, jag tror hon ska föda snart' ojojoj, tänkte jag.. Ni sitter på första parkett isånnafall, hoppas ni har förlöst trillingar innan.

Människor, så vissa beter sig ibland.. Jag och mamma skrattade gott åt det där efteråt, och det där sällskapet förstod nog inte alls vad jag gjorde där.. Dem tyckte väl att jag skulle ligga på en bår och krysta ut mina barn, som inte ens är färdiga än.. Haha..





Lite bilder innefrån kyrkan, dock väldigt dåliga. Men som sagt, dem ända jag lyckades ta under hela konserten




Var även tvungen att göra mig lite fin, så kladdade på lite smink i ansiktet för att se någerlunda ut :-)



Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

Tack =)

2011-12-05 @ 14:54:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback