Tiden går fort ibland

Ibland kan jag verkligen känna att tiden står still, idag har jag inte gjort ett jävla skit om jag ska vara ärlig. Utan jag har bara legat i min säng och tittat på film hela dagen, har verkligen inte orkat göra någonting överhuvudtaget.

Har t.om. tittat om samma film 2ggr. Haha.. Då är man en riktig nörd, men jag har pratat med Robert några gånger idag, och nu känns det lite lättare än igår.. Igår rann bara tårarna hela tiden, och jag känner mig så fruktansvärt hjälplös när hormonerna tar överhand.

Barnen har varit vakna till och från idag, har försökt att få bra filmer på när magen rör sig, men det går verkligen åt pipsvängen.

Flickorna fick även paket enda ifrån Arbrå idag, 3 jätte söta boddysar utav en kompis till Roberts lillasyster :-)


Ne, man kanske skulle återgå till att inte göra någonting ..




Boddysarna flickorna fick idag :-) Tack så jätte mycket Linnéa <3


Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

åh jag lider med dig. Det är inte lätt att va gravid med en, inte med två heller och att bära på tre, måste vara jättekämpigt.

Du kämpar på bra, och man får spendera dagarna med att inte göra ett skit.

När jag var gravid med tvillingarna mådde jag hemskt, kunde inte göra nånting men ändå hade jag Hugo att ta hand om.. så du får iaf vara glad över att du KAN vila vila vila :D

Se det positiva liksom :)



Tiden går fort och snart har ni era flickor utanför magen! :D



kram

2011-12-09 @ 11:52:13
URL: http://ninawikizz.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback