Ljusare tider !

Man ska väl inte ropa hej förnäm man kommer över bron har dem sagt, men det är ett steg närmare i rätt riktning..

Flickorna är mera vakna på dagarna, och mera 'med'.. För att få dem att sova iaf en stund på dagen så måste man lägga ner dem i vagnen och låta dem sova ute.. Annars är dem igång istort sätt hela dagen, vilket oftast resulterar i vääääldigt trötta barn. Och tänk er 3 övertrötta bebisar, då säger man gärna upp sig som mamma..

Men inatt, Åååh inatt är en natt jag kommer leva länge på.. Jag gick och la mig efter big borther, och då va barnen matade och lagda för en liten stund sedan.. Lova sov till halv 2, sen ville hon ha mat.. Somnade om rätt snabbt efter, sen väckte Lisa mig kl 05.30, vilket resulterar i nästan 4h sammanhängande sömn.. Lisa somnade om igen vid 06.15, så nu har jag bara småtjejerna vakna.. Vi sitter här och morgonmyser i pyjamas :-P

Men bara för att jag är så lycklig över den här natten så får jag väl sota för det natten som kommer misstänker jag :-P

Det är tur att man älskar sina skatter ovärderligt, så det spelar ingen roll hur stökiga dem är :-).. Det är bara jobbigt för stunden ;-)


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback