Fulla dagarn

Ibland sitter man och funderar på vad man egentligen fyller dagarna med, och helt ärligt.. Blöjbyten och matning.. Där emellan försöker man hitta sig lite egen tid och bry sig om varandra, det är svårt att hitta den tiden.. Det är svårt att hitta den tiden med en bebis, det är OTROLIGT svårt att hitta den tiden med 3 bebisar, men jag och Robert börjar hitta våra knep, och det börjar gå bättre och bättre.. Igår kunde vi t.om. sitta i soffan tillsammans och hålla om varandra hela Big Brother avsnittet, det va inte igår vi kunde göra det kan jag ju säga..


I Tisdags vart tjejerna 1 hel månad gamla, huvva vad tiden går fort egentligen! I Tisdags var vi även in på ögon undersökning för alla 3, och det gick jätte bra, men vad hade jag förvänta mig.. Våra tjejer är kärnfriska ;-)


Det är iaf 3 otroligt viljestarkta tjejer iallafall, men otroligt underbara är dem!


Sedan har jag fått många kommentarer om att det inte går att kommentera vissa av mina inlägg, jag är medveten om detta problem.. Det är för att jag bloggar ifrån min mobil, och det är något knasigt med just den bloggappen, så det går inte att kommentera dem inläggen jag lägger upp ifrån mobil! Men det känns kul att folk uppmärksammar detta, och försöker förbrilt få tag i mig! Det uppskattas mycket ska ni veta :-)


Nu ska jag fortsätta maila lite företag och se om man får något napp!


image description
Vem behöver en landsprinsessa, när jag har tre <3


Kommentarer
Postat av: jen

men gud vad roligt grattis till 3 tjejer! hur fungerar vardagen för er ? =) svårt att få sova osv ? kram

2012-02-23 @ 14:53:07
URL: http://wwww.nattstad.se/jennifergafvert
Postat av: MALIN

Finns uppdatering till blogg.se appen till iPhone nu isllafall! :)

2012-02-24 @ 23:07:10
URL: http://lillamalins.blogg.se/
Postat av: Tanna

Grattis ! Har inte kunnat lämna nån kommentar... Men läst alla inlägg när ni var på neo. Skönt att ni är hemma och skönt att småtjejerna mår bra. Mår du bra ? Har du hunnit landa i allt ? Att få barn är det största som händer i livet och ni har fått 3 sötnosar ! Grattis igen ! Kram

2012-02-25 @ 09:54:23
URL: http://tannaodevil.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback