Borttagen !

Nu är värmesängarna äntligen borttagna, och lite mindre sladdar att hålla reda på :-)

Har varit en jobbig period fram och tillbaka, och jag längtar verkligen hem ! Hem till min säng, och mitt liv.. Inte behöva leva mitt liv som sköterskorna vill att jag ska leva mitt liv..

Förstår att dem vill hjälpa till, men dem puschar alldeles för hårt många gånger.. Detta med amning, mina småtjejer vill inte amma (den äldsta och den mellersta) medans den yngsta tjejen älskar att snutta och amma.. Men dem tycker likt förbannat att jag ska försöka, tyvärr.. Men kan inte tvinga ett stackars barn att amma om den inte vill, både lova och Louise gallskriker, och för mig är det fel.. Måste även tillägga att dem är här och hjälper till och visar hur dem ska ligga ect, de hjälper inte.. Så de handlar inte om att jag gör fel, dem vill helt enkelt bara inte..

Sen vill dem att jag ska pumpa massor, ja jag pumpade mycket i början, kan säga på en gång att min mjölk börjat sina rejält.. Ifrån vad det har varit..
Det känns inte heller bra, eller att dem ska stå över axeln på mig och trava i mina fotspår, kolla varje liten grej jag gör..

Det känns fel, och jag vill börja mitt lilla familjeliv på riktigt.. Utanför dessa sjukhusväggar !!

Unnar jag mig att gå ut och äta på kvällen får jag ångest för att jag inte har barnen med mig, för de känns fel. Dem ska inte ligga kvar på sjukhuset dem ska vara med mig :-(..

Nu har tjejerna bara övervaken och sonden kvar, sen har dem faktiskt ingenting kvar ! Peppa peppa, det går åt rätt håll iallafall !!


Ni ska veta småkråkor, mamma & pappa älskar er <3


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback