Ang bilbarnstolar

Har fått väldigt mycket frågor om hur vi har löst det med bilbarnstolarna ! Jo men de ska jag förklara för er ..

Vi har två stycken stolar bak och en i fram, och för att jag ska slippa klättra över två stolar för att komma in i mitten så sitter jag bakom passagerarsätet så har vi en stol i mitten, rätt smidig lösning.. Sedan måste jag tillägga att vi har snabbfäste till alla 3 stolarna ( jag hade blivit gråhårig av att behöva spänna i och ur alla stolarna hela tiden.. Så då slipper man allt bök med säkerhetsbälten hela tiden :-) mycket enkel lösning.

Måste även tillägga att vi har en Volvo V70 och hela familjen får plats alldeles utmärkt :-)


Kommentarer
Postat av: Paulina

men, en dum fråga kanske! men vad har ni för vagn :s

2012-03-12 @ 13:22:20
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback