Natten

Lisa har kommit in i någon period där hon vaknar mitt inatten & bara gallskriker.. Hon va alldeles otröstlig så jag gick runt & vaggade & sjöng för henne i mörkret, men ingenting hjälpte .. Ingen ersättning ville hon heller ha, & Alvedon för dom små risgrynen som är påväg upp hade hon redan fått innan hon gick & la sig för natten..

Tillslut så la jag henne i min säng, & då tog den 2sek sen sov hon som en stock..
Jag hoppas det bara är en period, det är visserligen jätte mysigt att sova bredvid sina barn.. Men fy vilken plats dom tar (för att vara så små) ;-)


Kommentarer
Postat av: sargit

kan det vara nattskräck? våra har haft det fast de var äldre ioförsig då, W har det fortfarande då och då...

2012-09-04 @ 16:13:50
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com
Postat av: Daniella - mamma till Nea

det kan inte ha varit nattskräck?

2012-09-04 @ 16:50:03
URL: http://dellisch.blogg.se


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback