Säljes

Nu ska flickornas tvillingvagn säljas då den inte behövs längre.. Den är köpt begagnad på blocket i slutet på förra året & nu snart 8månader senare har dom växt ur den (det blir en aningen trångt när 3 systrar ska dela vagn ;-) )...
Jag har aldrig haft problem med den mer än att jag är lite kort när den ska fällas ihop.. Den går lätt in i en passat kombi bil, & den är enkel att ta med sig.. Det är vändbart handtag på den & det finns även selar i den (hur selarna eller sittläge i vagnen för separat sits har jag ingen aning om hur det fungerar då jag aldrig använt det).. Den går att använda både som ligg & sittvagn. Medföljer två st hårdliftar & en sittbåge när dom börjar sitta.. Det är ingen skönhet eftersom den har några år på nacken, men är en väldigt enkel vagn.. Så är du intresserad eller vet du någon som är intresserad, hojta till ! :-)


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback