älska

jag verkligen älskar sommaren & allting som hör till.. Jag mår bra på sommaren, att hela tiden ha någonting att göra som inte inkluderar ett ton kläder & massa snöskottning..

Nu har jag "fått för mig" att bygga ett trädgårdsland.. Så påväg hem nu är ett lass jord, två pallkragar, plast & frigolit..
Sen ska jag åka hem till mor & far & sno lite rabarberplantor, gräslökslökar & kanske något annat som dom har som man kan lägga i trädgårdslandet.. För det är så mycket roligare att kunna gå ut i trädgården & hämta diverse saker man ska ha till matlagningen, än att behöva åka till affären & slösa massa pengar :-)..

Jag älskar att John ger mig en kreativ sida :-D

Va även hem till mamma & pappa & snodde två syrenplantor att sätta i slänten bakom oss, men även lite syrenblommor att ha inne i köket nu! Det doftar ljuvligt..




Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback