Helg..

Förra veckan va det så otroligt mycket att göra att jag höll på att storkna..
Jag älskar när det händer något, men förra veckan va hemsk..

Måndag - Öron läkaren med Lisa

Tisdag - Mäklaren kom & värderade vårt hus.

Onsdag - Linnéa tog studenten

Torsdag - Först 13år's kalas hemma hos kusin Emmy & sedan kalas för Johns moster på kvällen...

Fredag - Middagsgäster på kvällen

Lördag - Trillingträff i Furuvik hela dagen

Söndagen resulterade i en febrig trött Lisa.. Så den här veckan stannar vi hemma HELA veckan!!
Nästa vecka är det midsommar, tänk va tiden går så otroligt fort!!















Jag kör en liten bildbomb :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej emma!
Följer din blogg och instagram dagligen och måste bara säga att du har tre otroligt fina flickor, jag är så avundsjuk!
Jag såg dock nyss din bild du la upp på instagram med din sambo, är inte han barnens biologiska pappa?
Menar verkligen inget illa med att fråga det, utan började bara undra när du skrev i texten att han "behandlar dom som om de vore hans egna".
Ta hand om dig och dina fina flickor! Kram

2013-06-23 @ 21:37:49


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback