idétorka

känner att mitt bloggande har börjat dö ut helt nu & jag inte alls har någon aning om vad jag ska skriva om..

Det händer så otroligt mycket nu hela tiden & ungarna är aktiva hela dagarna i stort sätt att man aldrig orkar skriva något när skymningen faller..

Men nu ska jag försöka sätta mig ner & knåpa till ett par rader..

Idag har vi varit på Leo's Lekland hela dagen med Johns föräldrar.. barnen har lekt & busat, mina små skruttungar.. så dom stupade i säng nu på kvällen. Det har varit mycket den här helgen..
först Östhammar igår & Leo's idag..
Vi får ta en riktig slappardag imorgon.. Vi börjar även komma i God ordning i huset & har fått diverse saker på sin plats.. Just tillfället ligger jag faktiskt i sängen & väntar på att min far ska komma & hämta en massa skräp som vi har rensat ur ifrån garaget..

Vi har även tagit kort på diverse möbler som ska säljas & lagt ut på diverse säljsidor.. en riktigt effektiv dag faktiskt!
Ordning & reda ska det vara.. det tycker jag om..

sen har det inte hänt så mycket mer i våra liv mer än klippkort på akuten snart..
Va tvungna att byta antibiotikakur på Lisa när hon hade öroninflammation då hon fick någon form av allergisk reaktion.. :-(.. Så nu ska en allergiutredning göras på henne Ang penicillin allergi!

Nej, nu tror jag bestämt min far kom!










Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad fin den sista bilden är :)

2013-06-30 @ 22:35:46
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

Fina tjejer! :) Vi är hemma i Ua igen så har ni lust att ses finns vi här (och är förstås flyttbara också - vi är lediga allihop nu fram till skolstart) . :)

2013-06-30 @ 23:20:21


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback