sjukgymnasten

idag var vi hos sjukgymnasten för "förhoppningsvis" utskrivning & MVG.. det gick inte riktigt som jag hade hoppats på..

Lisa har alltid varit väldigt klumpig i sin gång & senaste tiden har det blivit "värre" .. Jag har lagt märke till det mycket, men inte brytt mig så mycket då alla har sagt att de är normalt för barn att vara just klumpiga..

Lisa har svårt att lyfta på fötterna & släpar dom gärna i backen.. Sedan har hon en tendens att snubbla över sina egna fötter eller springa väldigt lustigt..

Jag har (inte jämfört för de låter fel) men studerat alla mina barn då dom börjat gått olika.. & Lova & Louise som började gå mycket senare än Lisa har inte alls samma problem som hon har..

Sjukgymnasten idag uppfattade exakt samma saker som jag ser & det kändes skönt att inte bli dumförklarad & få höra att "alla barn är sådär" ..
För någonting är fel & de har jag själv märkt av..

Så vi ska tillbaka till sjukgymnasten om 3månader igen & har fått en remiss till neurologen för en "misstänkt" hjärnskada som sättet sig på motoriken..

Kändes jätte tungt att höra, samtidigt som det kändes skönt att inte bara jag ser, att jag inte är knäpp..

Lova & Louise fick MVG & behöver inte komma tillbaka förän vid 3års ålder..

Min lilla Lisa, hur mycket ska du behöva stå ut <3..





"I rymden finns inga känslor"

Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback