söthetsdöd

Ibland när mina barn visar kärlek till varandra sådär lite extra! Då dör man söthetsdöden många gånger om..
Inatt va de så, jag gick upp för att jag hade hört (hon låg i sin säng & pratade lite med sin nalle) Louise lite tidigare på för-natten & trodde hon skulle komma in & lägga sig vid oss..
Vid 03.00 vaknar jag igen & inser att vår säng inte är fylld med barn, så jag tänkte att hon la sig väl & somnade om..
När jag gick upp på toa kikade jag in i deras rum & insåg att hennes säng var ju TOM(!!!) va i hela...
Gjorde en snabb överblick över deras rum & insåg att hon faktiskt krupit ner & lagt sig bredvid Lova istället!

Älskade barn, Hade kunna stått i flera timmar & bara kika på er <3 Mitt mammahjärta slog trippla slag & jag insåg att ni faktiskt älskar varandra oändligt mycket, även fast ni slåss hela dagarna!!




Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback