Säng

Har varit så sugen på att ha en korg eller vagga som första säng till bebis. Då allting med tjejerna va liksom så "panik" att allting va tvungen att fixas x3 för att få det att fungera, så är de lite häftigt att få planera för bara 1 bebis faktiskt!

Har kollat mig för om de finns diverse vaggor/korgar att köpa, men ingenting har fallit mig direkt i smaken. Förän John's föräldrar berättade att dom
hade John & hans syskons gamla babykorg kvar sen dom var små.

Tackar verkligen inte nej till något som gått i generationer, tycker de är så mysigt faktiskt!
Då de inte finns något kvar sen jag & min bror var små..

Så idag fick vi hem korgen så jag kan börja pilla med den & fixa diverse saker, tvätta tyg & sådär...



Ska bli så mysigt <3

Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback