Nytt/Gudson

Idag vart jag så fruktansvärt sugen på att testa på något nytt..
Kanske starta något eget, kanske en egen internet sida.. Men då gäller det att hela tiden hålla den vid liv, kanske börja fota eller något..
Jag vet inte, grymt sugen och att göra någonting annat... Men som sagt, att komma på vad, de är det som tar tid.. Något som lockar folk, något som folk brinner för..

I igår vad Jennie och Aron här ( min bästa vän och hennes son, dvs min Gudson ).. Underbart roligt att ha dem här.
Hon hjälpte mig att göra om lite i rummet.. Dvs flyttade sängen så den står mycket bättre nu ..

Har blivit helt såld på fotografering.. Vet ej varför, men efter man har sätt Dannes alla foton så går det inte att undgå att försöka bli bra!

Besök gärna hans hemsida www.djfoto.nu ..
Helt underbara bilder, på allting möjligt också.. Finns vissa som bara inriktar sig på vissa specifika saker, han är mer eller mindre alldaglig.. Och de är det som är så skönt med honom.

Så besök gärna hans hemsida och komentera hans bilder :)!

Nej, nu har jag väl inte så mycket mera att säga här..

Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback