Ledsen?

Ledsen? Fångad? Förbannad? Arg? Ångerfylld? Uppgiven? Skadeglad? Lycklig? Förvånad? Överasskad?

Man kan beskrivas med otroligt många ord, men vad är jag just nu?


3år av mitt liv, flashade förbi mina ögon.. 3år av mitt liv, som jag aldrig kommer få tillbaka.. 3år av mitt liv som har gått förlorat.. 3år av mitt liv som är helt enkelt borta..

3år av mitt liv, är väldigt lång tid, en lång tid som jag aldrig kommer få tillbaka igen. Visst, jag ska inte klaga. Dem 3åren gav mig mycket posetivt oxå. Men även mycket negativt..

Hur gör man? Hur glömmer man? Hur försöker man gå vidare? Hur försöker man tackla? Och hur kan man förstå?
Varför blev det som det blev? Varför blir det som det blir? Varför kan man inte styra hur världen ska vara? Och varför mår jag så dåligt över det?


Jag har tagit mig där ifrån, och ändå så kan du komma o stampa på mig.. Likt en liten myra.. En myra som inte är värd mer än skit.. Hur kan det vara så?
Jag vill inte att de ska vara så, men ändå... ÄNDÅ så klarar du av att få mig att må som att jag vore värdelös.. Jag känner mig ful, ovärd.. Oälskad.. Varför? Va jag så otroligt elak emot dig?


FAN TA DIG

Jag vet inte om de är jag som är känslig, eller om jag bara är deprimerad..

Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback