Början på något nytt

Som dem flesta kanske har märkt så har jag inte mått tiptop dem senaste inläggen, och det ber jag om ursäkt för.. Men detta är ju en personlig blogg, så jag skriver ju egentligen om det som faller mig in för stunden.


Iallafall, så har detta hemska lappmögel gästat oss denna Måndag med att falla tungt och lägga sig (kvar) på backen här hemma.. Inte alls roligt! Fryser bara jag ser skiten..

Glad för alla barns skull som faktiskt får åka pulka respektive skidor spark eller vad det nu ungarna åker nu förtiden.. Jag hade en svart sopsäck eller en sk 'skjärtlapp' när jag va liten.. Pulka va inte riktigt min.. Erhm.. Grej? Haha..

Sovit skitdåligt dem senaste nätterna, ibland har jag inte sovit alls, och ibland har jag inte somnat för än närmare 4- halv 5 på morgonen.. Inte alls bra, man blir så frukstansvärt grinig.. Hormonerna har fullkomligt dansat på humöret och man gör ingenting annat än att gråta och vara arg om vart annat.. Hemskt, men antar att det tillhör denna vackra skapelse av graviditet!

Det är bara några få dagar kvar till julafton, och jag är äntligen klar med Roberts julklapp.. Det var inte enkelt, men jag tror mitt hjärta blir nöjd iaf :-), sedan får vi se vart resterande dagar bär iväg.. Det ska väl inhandlas mera julklappar, och julmat och allt annat som hör till denna stressiga med ack så underbara högtid.. Dock tror jag, faktiskt att jag kommer uppskatta den mera nästa år än vad jag uppskattar den i år, eftersom vi inte firar med Roberts barn, tråkigt nog.. Men nästa år får vi fira med våra 3 knodds.. Och det ska bli underbart att få se deras ögon tindra när dem ser en gran för första gången, och får öppna julklappar och allt som hör till..

Kanske ska tvinga pappa (Morfar) att vara tomte nästa år, så barnen får en tomte också! Ja, gud det skulle vara pricken över i:et lixom.. Dock tror jag han motvilligt skulle gå med på det, men köper jag någon fin glögg åt honom kanske jag kan få över honom på min sida..

Nu ska jag sluta sitta här o babbla på som att jag vore någon jävla tv-halåa!

Har föressten varit in till Enköping idag och köpt mera sängkläder till barnens säng respektive vagn, så det börjar ta sig nu :-)..
Och på Onsdag blir det BM igen, sen är det nog uppehåll för detta året kan jag tänka mig..


Tjipptjopp!

Kommentarer
Postat av: kusiiiin

HEHEHE. då var vi mycket ballare än dig då. vi hade en bob vi åkte på ! :D

2011-12-19 @ 19:08:55


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback