Ny vecka+TUL

Ny vecka igen, känns som man bara räknar ner nu.. V26+1 är vi i nu och dagarna går så otroligt fort.. Det är ju bara 9dagar kvar till julafton och 10 dagar kvar till min kära sambo kommer hem igen! Ska bli otroligt skönt att få hem honom igen, bara kunna pussa och krama på honom när jag vill!

Magen växer i rask takt, och det känns verkligen i rygg och höfter kan jag lova..

Igår var vi på TUL och hos speccMVC, flickorna har växt på sig jätte bra och har växt ungefär 200g på två veckor.


Lisa - 994g +5%
Louise - 840g -11,3%
Lova - 890g -6%

Så flickorna växer på som dem ska, så det känns jätte skönt.. Väldigt livliga är dem också, och sedan fick vi se dem 'andas' hon som gjorde TUL sa att dem var tidiga med det, men att det är bra att dem tränar.. Och det var otroligt häftigt att se småflickornas bröstkorgar röra sig upp och ner.. Längar tills vi får hålla våra små underverk och pussa och krama på dem! :-)

Annars har jag faktiskt inte så mycket mera att berätta, har julpyntat lite i rummet.. Så nu står en liten gran på 60cm där inne med lite ljus och glitter där inne.. Fast, finner fortfarande ingen julkänsla precis..

Måste köpa en julklapp åt Robert också, men jag vet inte när jag ska finna tiden.. Eller pengarna till det!
FK betalar ju inte ut pengarna för den 28 December, så det känns som att det är 200år kvar tills dess! :-(

Lägga sig och vila en stund kanske, ryggen mår inte sådär jätte bra.. Och sen har jag så otroligt svårt att sova på nätterna.. Finner ingen lust att skriva här förtillfället.. Alldeles för mycket tankar som snurrar!





V26+1 <3
Mamma och pappa längtar efter er..


Kommentarer
Postat av: veronica

hur känns det att vänta trillingar? själv väntar jag en dotter :)

2011-12-15 @ 19:51:07
Postat av: sabina

vilken fin design du har fått...!!



va härligt de har växt på sig bra!:)

2011-12-15 @ 19:52:57
URL: http://mammahjarta.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh så skönt att de växer som de ska och att de gick bra med er allihop efter sjukhusvistelsen :) Trodde också jag skulle få pengar från FK-kassan efter jul men var inne och kollade nu och jag får den 23e, kanske de ger dig en liten "julklapp" också ;)

Lycka till med dina flickor!

2011-12-16 @ 00:08:13
URL: http://malintroya.blogg.se/
Postat av: carina

Hej, jag väntar tvillingar och tycker det både är skrämmande & spännande samtidigt.. Och du väntar trillingar!! Det måste vara tungt, jag tycker mina två tynger ner mkt nu, e i v25+5..o har foglossning m bäckengördelsyndrom som gör såå jäkla ont!! Har två barn sen innan, en 16årig tjej o en 2 årig pojke.. Önskar dej all lycka o all styrka i din graviditet!

2011-12-16 @ 16:38:20


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback